MONITORUL OFICIAL LOCAL

ALTE DOCUMENTE PUBLICE

Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.

* Documente emise de primărie care fac parte din categoria informațiilor publice.

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

♦ Registrul pentru consemnarea comunicărilor, propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:

h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică

ANUNȚURI PUBLICE
(anunțuri imobiliare, somații publice, posturi vacante, documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică)

Anunt important despre plata impozitelor pe 2019

  • În vederea actualizării bazei de date la Registrul Agricol și la Compartimentul Impozite și Taxe, vă rugăm să vă prezentați la Primăria comunei Buceș cu actele de proprietate (Titlul de proprietate, Proces verbal de punere în posesie, Contract de Vânzare-Cumpărare, extras CF și orice act care dovedește dreptul de proprietate asupra terenurilor, clădirilor și altor bunuri).
  • Plata impozitelor și taxelor la Primăria Buceș se face începând cu data de 15.01.2019,
    între orele 08:30 – 16:00, de luni până vineri
    în ultima zi din lună între orele 08:30 – 10:00
  • Pentru plata anticipată a impozitului pe clădiri, teren și impozitul pe mijloacele de transport datorat pentru întregul an de către contribuabilii persoane fizice și juridice pentru anul 2019 pînă la data de 31.03.2019, se acordă bonificație de 10%.
  • Impozitul pe clădiri, impozitul pe terenuri și pe mijloacele de transport atât persoane fizice, cât și pentru persoanele juridice se plătesc anual în 2 rate egale, până la data de 31 martie 2019 și respectiv până la data de 30 septembrie 2019 inclusiv.
  • Impozitul pe clădiri, terenuri și mijloacele de transport, datorat aceluiași buget local de către contribuabili, de până la 50 lei inclusiv, se plătește integral până la primul termen de plată, respectiv 31 martie 2019.

Rezultatul final la concursul de recrutare pentru ocuparea functiei vacante de inspector, clasa I grad profesional principal, in cadrul compartimentului urbanism si amenajarea teritoriului.

Proces Verbal privind rezultatul final la concursul de recrutare pentru ocuparea functiei vacante de inspector, clasa I grad profesional principal, in cadrul compartimentului urbanism si amenajarea teritoriului.

Rezultatele selectarii de dosare la concursul de ocupare a functiei de Inspector clasa I, grad profesional, principal, din data de 20.12.2018

In conformitate cu prevederile art. 63 din HG nr. 611/2008, cu modificările și completările ulterioare: “După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă sau interviu, candidaţii nemulţumiţi pot face contestaţie, în termen de cel mult 24 de ore de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data şi ora afişării rezultatului probei scrise ori a interviului, la locul desfăşurării concursului, sub sancţiunea decăderii din acest drept”. Contestațiile se depun la sediul Primariei Buces, Str.principala nr.79, jud.Hunedoara.
Termenul de contestatii este de 24 de ore de la data afisarii.

Organizare concurs pentru ocuparea postului de Inspector clasa I, grad principal

Primăria comunei Buceș, județul Hunedoara organizează concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de Inspector clasa I, grad principal din cadrul compartimentului urbanism și amenajarea teritoriului.

Condițiile de desfășurare ale concursului sunt:

a. dosarul de înscriere se depune până la data de 10.12.2018, ora 15:00

b. selecția dosarelor în data de 14.12.2018, ora 12:00

c. proba scrisă va avea loc în data de 20.12.2018, ora 10:00

Condițiile de participare la concurs sunt:

a) studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă

b) curs care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări în domeniul: urbanism și amenajarea teritoriului

c) vechime în specialitatea studiilor minim 5 ani

d)să îndeplinească condițiile prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999, republicată, pentru ocuparea unei funcții publice.

Concursul se va desfășura la sediul instituției.

Bibliografia se află la sediul Primăriei comunei Buceș și pe site-ul Primăriei comunei Buceș.

Primar
Achim Mărcuș Traian

Declarații de avere și de interese

Transparența veniturilor salariale

Rapoarte și studii

Toate documentele de interes public

Rezultatul selectiei de dosare pentru concursul de ocupare a postului de referent – in cadrul Compartimentului de Informare Publica

Procesul verbal la selecția de dosare pentru concursul organizat în vederea recrutării și selecției de personal pentru ocuparea postului de referent 1A – în cadrul Compartimentului de Informare Publică – Centrul local de Promovare si Informare Turistică Buceș