MONITORUL OFICIAL LOCAL
ALTE DOCUMENTE PUBLICE
– Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate.
– Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Dispoziţiile autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Publicaţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.

ALTE DOCUMENTE PUBLICE
♦ Registrul pentru consemnarea comunicărilor, propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Dispoziţiile autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Declaraţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.
* Documente emise de primărie care fac parte din categoria informațiilor publice.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
♦ Registrul pentru consemnarea comunicărilor, propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
Proiect de hatarare privind aprobarea Bugetului Local al comunei Buces pe anul 2019
Proiect de hatarare privind aprobarea Bugetului Local al comunei Buces pe anul 2019
Dezbatere publica privind Proiectul de buget al Comunei Buces pentru anul 2017
Proiectul de buget al comunei Buceș pentru anul 2017, supus dezbaterii publice
ANUNT
În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi, 10.03.2017 s-a initiat de catre primarul comunei Buces, dl. Achim Marcus Traian
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA BUGETULUI LOCAL AL COMUNEI BUCES PE ANUL 2017
Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei Buces până la data de 24.03.2017, ora 10.00 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Buces, la compartimentul Secretar comuna, sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.
PRIMAR
ACHIM Marcus Traian
Documentele bugetului pot fi consultate și de aici
- EXPUNERE DE MOTIVE nr. 1660/16/10.03.2017 LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND APROBAREA BUGETULUI LOCAL PE ANUL 2017
- PROIECT DE HOTARARE nr.16/10.03.2017 privind aprobarea bugetului local al comunei BUCES pe anul 2017
- ANEXA1 – Bugetul Comunei Buceș pentru anul 2017
- RAPORT Privind proiectul de buget pe anul 2017
Proiect de hatarare privind aprobarea Bugetului Local al comunei Buces pe anul 2019
Proiect de hatarare privind aprobarea Bugetului Local al comunei Buces pe anul 2019
Dezbatere publica privind Proiectul de buget al Comunei Buces pentru anul 2017
Proiectul de buget al comunei Buceș pentru anul 2017, supus dezbaterii publice
ANUNT
În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi, 10.03.2017 s-a initiat de catre primarul comunei Buces, dl. Achim Marcus Traian
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA BUGETULUI LOCAL AL COMUNEI BUCES PE ANUL 2017
Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei Buces până la data de 24.03.2017, ora 10.00 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Buces, la compartimentul Secretar comuna, sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.
PRIMAR
ACHIM Marcus Traian
Documentele bugetului pot fi consultate și de aici
- EXPUNERE DE MOTIVE nr. 1660/16/10.03.2017 LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND APROBAREA BUGETULUI LOCAL PE ANUL 2017
- PROIECT DE HOTARARE nr.16/10.03.2017 privind aprobarea bugetului local al comunei BUCES pe anul 2017
- ANEXA1 – Bugetul Comunei Buceș pentru anul 2017
- RAPORT Privind proiectul de buget pe anul 2017
ANUNȚURI PUBLICE
(anunțuri imobiliare, somații publice, posturi vacante, documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică)
Ești comerciant de băuturi în ambalaje în scopul SGR? Informațiile de mai jos te vor ajuta să vezi ce obligații legale ai și ce trebuie să faci!
Toți comercianții din România care comercializează produse din categoriile: apă îmbuteliată, băuturi răcoritoare, bere, cidru, vin sau băuturi spirtoase, în ambalaje de unică folosință din plastic, sticlă sau metal, cu volume între 0,1 litri și 3 litri inclusiv, au o serie de obligații legale în raport cu Sistemul de Garanție-Returnare (SGR), care va deveni funcțional în România începând cu 30 noiembrie 2023.
Aceste responsabilități sunt stabilite prin Hotărârea de Guvern Nr. 1074/2021 și includ, printre altele, obligația comercianților de a organiza puncte de returnare a acestor ambalaje.
Declarații de avere și de interese
Transparența veniturilor salariale
Rapoarte și studii
Toate documentele de interes public
Consultare publică asupra Proiectului de Hotărâre privind aprobarea bugetului local al comunei Buceș pe anul 2021
Primarul comunei Buceș a inițiat procedura de consultare publică privind bugetul local al comunei Buceș, județul Hunedoara, pentru anul 2021.
Acces la formularul electronic pentru colectarea propunerilor
Descarcă formularul de consultare a propunerilor
Declarațiile de avere și de interese ale demnitarilor locali 2021
- ACHIM-MĂRCUȘ Traian – Primarul comunei
- SIMINA Traian – Viceprimarul comunei Declaratie de avere și interese SIMINA TRAIAN
Declarațiile de avere și de interese ale membrilor Consiliului Local – 2021
Declarațiile de avere și de interese ale membrilor Consiliului Local
2021
- BRĂDEAN Ioan (PNL) Declaratie de avere și interese Brădean Ioan
- CIOCAN Petrișor Marinel (PSD) Declaratie de avere și interese Ciocan Petrisor
- CRĂCIUN Ioan (PNL) Declaratie de avere și interese CRACIUN IOAN
- FLORICA-CIOFLICA Daniel (PRO ROMÂNIA) Declaratie de avere și interese FLORINCA CIOFLICA IONEL
- IGREȚ Ioan Gelu (PRO ROMÂNIA) Declaratie de avere și interese IGRET IOAN GELU
- JORZA Sorin Costică (PNL) Declaratie de avere și interese JORZA SORIN COSTICA
- MARC Viorel (PNL) Declaratie de avere și interese MARC VIOREL
- SIMINA Traian (PNL) – viceprimar Declaratie de avere și interese SIMINA TRAIAN
- PESCAR-IOAN Mircea (PNL) Declaratie de avere și interese PESCAR IOAN MIRCEA
- PRECUP Ileana Marcela (PSD) Declaratie avere și interese Precup Ileana
- VLAD Ioan (PSD) Declaratie avere și interese Vlad Ioan