MONITORUL OFICIAL LOCAL

ALTE DOCUMENTE PUBLICE

Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.

* Documente emise de primărie care fac parte din categoria informațiilor publice.

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

♦ Registrul pentru consemnarea comunicărilor, propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:

h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică

ANUNȚURI PUBLICE
(anunțuri imobiliare, somații publice, posturi vacante, documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică)

Carieră – posturi scoase la concurs

ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
PRIMARIA COMUNEI BUCES

Nr. 1044 din 24.07.2018

ANUNŢ

Primăria comunei Buces, judetul Hunedoara organizează concurs pentru ocuparea functiei publice de execuţie de referent de specialitate , clasa II, grad profesional superior din cadrul compartimentului urbanism si amenajarea teritoriului .

Condiţiile de desfăşurare a concursului sunt:

a. dosarul de înscriere se depune până la data de 20.08.2018,ora 15,00;

b. selectia dosarelor în data de 23.08.2018 , ora 12

c. proba scrisă va avea loc în data de 30.08.2018, ora 10

Condiţiile de participare la concurs sunt:

  1. studii superioare de scurta durata absolvite cu diploma , curs care atesta efectuarea unor specializari si perfectionari in domeniul : urbanism si amenajarea teritoriului ;
  2. vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani.

  3. să îndeplinească condiţiile prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999, republicată, pentru ocuparea unei funcţii publice.

Concursul se va desfăşura la sediul instituţiei.

Bibliografia se afla afisata la sediul Primariei comunei Buces si pe site-ul Primariei comunei Buces. 

PRIMAR

Achim Marcus Traian

Declarații de avere și de interese

Transparența veniturilor salariale

Rapoarte și studii

Toate documentele de interes public

Anunt important despre plata impozitelor pe 2019

  • În vederea actualizării bazei de date la Registrul Agricol și la Compartimentul Impozite și Taxe, vă rugăm să vă prezentați la Primăria comunei Buceș cu actele de proprietate (Titlul de proprietate, Proces verbal de punere în posesie, Contract de Vânzare-Cumpărare, extras CF și orice act care dovedește dreptul de proprietate asupra terenurilor, clădirilor și altor bunuri).
  • Plata impozitelor și taxelor la Primăria Buceș se face începând cu data de 15.01.2019,
    între orele 08:30 – 16:00, de luni până vineri
    în ultima zi din lună între orele 08:30 – 10:00
  • Pentru plata anticipată a impozitului pe clădiri, teren și impozitul pe mijloacele de transport datorat pentru întregul an de către contribuabilii persoane fizice și juridice pentru anul 2019 pînă la data de 31.03.2019, se acordă bonificație de 10%.
  • Impozitul pe clădiri, impozitul pe terenuri și pe mijloacele de transport atât persoane fizice, cât și pentru persoanele juridice se plătesc anual în 2 rate egale, până la data de 31 martie 2019 și respectiv până la data de 30 septembrie 2019 inclusiv.
  • Impozitul pe clădiri, terenuri și mijloacele de transport, datorat aceluiași buget local de către contribuabili, de până la 50 lei inclusiv, se plătește integral până la primul termen de plată, respectiv 31 martie 2019.