Primăria comunei Buceș

județul Hunedoara

MONITORUL
OFICIAL
LOCAL

Informații
publice

Integritate
insitituțională

Transparența
decizională

Mediu și Colectarea
deșeurilor

Prima pagină / Actele necesare

INFORMAȚII PUBLICE

Compartimentul Informare publică

Documente și formulare tipizate

Lista documentelor care se eliberează la cerere

  1. Acordul Primarului pentru desfășurarea activităților economice
  2. Adeverințe pentru obținerea la Poliție a Cărții de Identitate (solicitanții trebuie să prezinte Cartea de Identitate veche, carte de identitate a proprietarului locuinței și cerere tip de eliberare adeverință – se obține de la Primărie)
  3. Adeverințe de șomaj
  4. Adeverințe bursă socială
  5. Adeverințe pentru solicitare rechizite școlare
  6. Adeverințe ENEL
  7. Adeverințe APIA (solicitanții trebuie să prezinte acte doveditoare teren dacă sunt modificări față de anul precedent)
  8. Adeverințe pentru subvenție animale
  9. Adeverințe pentru obținere fonduri europene
  10. Adeverințe pentru subvenție motorină
  11. Adeverințe de venit agricol
  12. Adeverințe pentru ajutor social / Formularul cerere și declarație pentru obținere ajutor social (doc), (pdf)
  13. Adeverințe pentru alocație de susținere a familiei (vezi aici și documente specifice ajutorului social)
  14. Adeverințe pentru ajutor încălzire (vezi aici și documente specifice ajutorului social)
  15. Adeverințe pentru ApaProd
  16. Adeverințe pentru marcare lemne la Ocolul Silvic
  17. Adeverințe pentru obținere norme CAP la Casa de Pensii
  18. Adeverințe pentru notar
  19. Adeverințe pentru despăgubiri provocate de secetă, pagube produse de animalele sălbatice
  20. Adeverințe pentru Registrul Comerțului
  21. Adeverințe DAJ pentru tăiere nuci
  22. Adeverințe pentru judecătorie
  23. Adeverințe pentru deducere impozit
  24. Atestare producător
  25. Carnete de comercializare
  26. Copie după Registru Agricol

:: actualizez

Documentele necesare

LISTA DOCUMENTELOR de care aveți nevoie pentru solicitarea diverselor servicii publice, adeverințe sau înscrisuri.

  1. Actul constitutiv al societăţii, statutul sau după caz, rezoluţia directorului Oficiului Registrului Comerţului, în copie;
  2. Certificatul de înregistrare la Oficiul Registrului Comerţului şi anexele acestuia, în copie;
  3. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului, pentru declararea punctului de lucru, original;
  4. Dovada titlului asupra imobilului, în copie;
  5. Acorduri, avize autorizaţii, licenţe ale instituţiilor de specialitate, certificate ori alte documente prevăzute în legislaţia în vigoare ca necesare pentru desfăşurarea activităţii economice autorizate, în copie conformă cu originalul;
  6. Declaraţie privind încadrarea pe tipuri a unităţilor de alimentaţie publică, conform modelului prevăzut în anexa 2 la H.G.843/1999 privind încadrarea pe tipuri a unităţilor de alimentaţie publica neincluse în structurile de primire turistice, original;
  7. Declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte că nu s-au făcut modificări care să afecteze destinaţia iniţială a spaţiului sau certificat de urbanism, autorizaţie de construire privind construirea ori schimbarea destinaţiei spaţiului, original;
  8. Certificat de atestare fiscală eliberat, în condiţiile legii, de structura cu atribuţii din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Buceș, original;
  9. Dovada achitării taxei pentru eliberarea/vizarea anuală a acordului primarului
  10. Acordul vecinilor ( unde este cazul) în original
  11. Contract de prestări servicii salubrizare, în copie
  12. În cazul aplicării vizei anuale, se depune o declaraţie pe propria răspundere din care rezultă că indeplineşte toate condiţiile legale pentru a putea funcţiona şi că nu au intervenit modificări în ceea ce priveşte condiţiile de autorizare, iniţiale, făcăndu-se referire inclusiv la numărul de inregisrare/seria şi valabilitatea avizelor, acordurilor, autorizţiilor, certificatelor, licenţelor şi alte asemenea documente deţinute şi care sunt obligatorii pentru activitatea economică desfăşurată
  13. Declaraţie pe propria răspundere din care rezultă că indeplineşte toate condiţiile legale pentru a putea funcţiona şi că nu au intervenit modificări în ceea ce priveşte condiţiile de autorizare, iniţiale
  14. Acorduri/avize/negatii, etc de la alte institutii, in functie de specificul activitatii ( DSP, DSVSA, ISU, etc)
  15. Copie carte de identitate solicitant/reprezentant firma
  16. Pentru avizare Acordul inițial in original

Formularele necesare se găsesc in secțiunea FORMULARE TIPIZATE

:: actualizez

FORMULARE TIPIZATE

Formularele pot fi depuse la sediul Primăriei sau prin poșta electronică

Formularul de cerere pentru deschiderea procedurii succesorale editabil   printabil

NOTĂ: La prezenta cerere se anexează
Certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri ale bugetului local
ITL 012 Cerere de eliberare certificat fiscal persoane juridice (editabil) (printabil)

:: actualizez

→ Cerere pentru acordarea alocatiei complementare/ alocatie de sustinere pentru familia monoparentala

→ Model de cerere pentru drepturi la asistență socială : ajutor social/ alocatie pentru sustinerea familiei/ ajutor pentru incalzire

→ Model de cerere pentru modificarea de acordare a unor drepturi 

→ Cerere pentru acordarea unui ajutor de urgență 

→ CERERE ALOCATIE DE STAT MINORI MODEL  

Acordul de prelucrare a datelor

→ BORDEROU privind solicitările de acordare a indemnizaţiei de creştere a copilului

→ Model de cerere pentru majorarea indemnizației suplimentare

→ Model de cerere de acordare a indemnizației de creștere a copilului

→ Anexa 2 – Adeverinta indemnizație de creștere a copilului

→ Model de cerere pentru drepturile postnatale (lăuzia)

→ Model de declarație a veniturilor pentru acordarea indemnizației de creștere a copilului

→ Model de declaratie pentru solicitarea stimulentului de inserție

→ Declarația de venituri din activități independente

→ Model declarație a îndeplinirii condițiilor pentru obținere a concediului și indemnizației pentru creșterea copiulului

→ Model de cerere pentru acordarea indemnizației de copil

→ Model de solicitare suplimentară de informații (actualizata)

→ Cerere acordare alocatie de stat

→ Cerere modificari aferente alocatiei de stat

→ Cerere de transfer alocatie de stat

→ Cerere alocatie de stat tineri peste 18 ani

→ Adeverinta angajator – venituri realizate

→ Cerere majorare indemnizatie

→ Declaratie pe proprie raspundere vechime in munca

→ Declaratie solicitare stimulent de insertie

→ Cerere actualizare modalitate de plata – mandat postal sau cont bancar

→ Cerere acordare alocatie de plasament

→ Anexa lista copii aflati in plasament

→ Cerere Formulare Europene- declaratie pe proprie raspundere (obtinere adeverinta, suspendare alocatie)

→ Cerere reluare plata alocatie de stat in Romania

→ SOLICITARE SUPLIMENTARĂ DE INFORMAŢII Acest formular se utilizează pentru solicitarea alocaţiei de stat pentru copii sau/şi a indemnizaţiei pentru creşterea copilului , respectiv a stimulentului lunar, pentru unul sau mai mulţi copii.

→ Formular European E401E402E405 si E411.

→ Cerere acordare indemnizatie pe perioada concediului de acomodare.

→ Cerere acordare indemnizatie de hrana pentru adulti

→ Cerere acordare indemnizatie de hrana pentru copii

→ Cerere mostenitor ridicare de la Oficiul Postal a  prestatiilor sociale cuvenite decedatului

→ Declaratie pe proprie raspundere mostenitor ridicare prestatii sociale

→ Cerere acordare restante prestatii sociale pentru persoane cu handicap.

→ Cerere simpla eliberare adeverinta

→ Cerere acordare restante prestatii sociale persoana TBC,

→ Declaratie pe proprie raspundere mostenitor ridicare prestatii sociale persoana decedata diagnosticata cu TBCacte necesare

→ Cerere eliberare adeverinta , fisa plati, decizie

:: actualizez

1_cerere_emitere_certificat_de_urbanism_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute

1_cerere_emitere_certificat_de_urbanism_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute

2_cerere_emitere_autorizatie_construire-desfiintare_-_timp_estimativ_de_completare_35_minute

2_cerere_emitere_autorizatie_construire-desfiintare_-_timp_estimativ_de_completare_35_minute

3_cerere_prelungire_valabilitate_certificat_de_urbanism_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute

3_cerere_prelungire_valabilitate_certificat_de_urbanism_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute

4_cerere_prelungire_valabilitate_autorizatie_de_construire_desfiintare_timp_estimativ_de_completare_10_minute

4_cerere_prelungire_valabilitate_autorizatie_de_construire_desfiintare_timp_estimativ_de_completare_10_minute

5_comunicare_incepere_executie_lucrari_timp_estimativ_de_completare_10_minute

5_comunicare_incepere_executie_lucrari_timp_estimativ_de_completare_10_minute

6_comunicare_incepere_executie_lucrari_IJC_timp_estimativ_de_completare_10_minute

6_comunicare_incepere_executie_lucrari_IJC_timp_estimativ_de_completare_10_minute

7_comunicare_incheiere_executie_lucrari_PMH_timp_estimativ_de_completare_10_minute

7_comunicare_incheiere_executie_lucrari_PMH_timp_estimativ_de_completare_10_minute

8_comunicare_incheiere_executie_lucrari_IJC_timp_estimativ_de_completare_10_minute

8_comunicare_incheiere_executie_lucrari_IJC_timp_estimativ_de_completare_10_minute

9_Model_pentru_panou_de_identificare_a_investitiei_timp_estimativ_de_completare_10_minute

9_Model_pentru_panou_de_identificare_a_investitiei_timp_estimativ_de_completare_10_minute

:: actualizez