Meniu rapid
- Monitorul Oficial Local
- Transparența decizională
- Integritate instituțională
- Buletin informativ
- Solicitare informații publice
- Declarații de avere și de interese
- Impozite și taxe locale
- Registrul agricol
- Asistență socială
- Stare civilă
- Publicații de căsătorie
- Urbanism
- Formulare tipizate și documente
- Proiecte de dezvoltare
- Achiziții publice
- Politica de confidentialitate
- Contact
IMPOZITE ȘI TAXE LOCALE
Comuna BUCEȘ, sat Buceș, nr. 79, cod postal 337135, județul Hunedoara , ROMÂNIA
telefoane +40 254 684 328 sau tel/fax +4 0254 684 338
e-mail: primariabuces@gmail.com
:: actualizez
Compartimentul Impozite și Taxe:
JURCA Delia Ioana
Inspector superior
:: actualizez
Audiențe Programul de lucru cu publicul: :: actualizez
Audiențe primar
Luni de la orele 10:00 – 12:00
Audiențe viceprimar
Miercuri de la orele 10:00 – 12:00
Secretarul general UAT
Joi de la orele 10:00 – 12:00
Luni 08:30 – 15:30
Marţi 08:30 – 15:30
Miercuri 08:30 – 15:30
Joi 08:30 – 15:30
Vineri 08:30 – 15:30
Anunțuri și comunicări
- Test somații publice (15 aprilie 2018)
Cote de impozitare
1. Cota de impozitare pentru cladirile aflate in proprietatea persoanelor fizice
In ceea ce priveste impozitul pe cladiri datorat de contribuabilii persoane fizice, pentru anul 2024 s-au stabilit urmatoarele cote de impozitare:
- x,x % pentru cladirile rezidentiale si cladirile-anexa
- x,x %, pentru cladirile nerezidentiale
Cota de impozitare pentru cladirile aflate in proprietatea persoanelor juridice
Pentru cladirile aflate in proprietatea persoanelor juridice din comuna Buceș, s-au stabilit urmatoarele cote de impozitare:
- x.x% pentru cladirile rezidentiale
- x.x % pentru cladirile nerezidentiale
Impozite 2025 pentru terenurile din comuna Buceș – persoane fizice si juridice
1. Pentru terenurile intravilane, categoria de folosinta terenuri cu constructii:
- xxxx lei/ha
2. Pentru terenurile intravilane, alte categorii de folosinta decat terenuri cu constructii:
- Arabil xx,xx lei/ha,
- Pasune si fâneață xx,xx lei/ha
- Vie – xx,xx lei/ha
- Livada – xx,xx lei/ha
- Padure sau alt teren cu vegetatie forestiera xx,xx lei/ha
- Teren cu ape xx,xx lei/ha,
- Pentru drumuri si caile ferate si terenurile neproductive nu se plătește impozit.
:: actualizez
Actele necesare pentru Impozite și Taxe locale
Găsiți mai jos lista cu documentele de care aveți nevoie pentru serviciul de Taxe și Impozite locale
- Acte necesare pentru scoaterea din evidența fiscală a terenurilor și clădirilor (23 octombrie 2025)
- Documente necesare în vederea înmatricularii-radierii unui vehicul sau autovehicul (23 octombrie 2025)
- Eliberarea unui Certificat de atestare fiscală (23 octombrie 2025)
- Acte necesare pentru scoaterea din evidența fiscală a mijloacelor de transport (23 octombrie 2025)
- Actele necesare pentru declararea imobilelor și anexelor (23 octombrie 2025)
- Acte necesare pentru declararea terenurilor (23 octombrie 2025)
- Actele necesare pentru stabilirea taxei pentru folosirea mijloacelor de publicitate, afişaj şi reclamă (23 octombrie 2025)
Formulare pentru Taxe și Impozite locale
Formularele pot fi descărcate în format editabil (doc) sau printabil (pdf)
- ITL 001, Declarație impozit pe clădiri persoane fizice (editabil) (printabil)
- ITL 003 Declarație impozit pe teren persoane fizice (editabil) (printabil)
- ITL 004 Declarație impozit pe teren pentru persoane juridice (editabil (printabil)
- ITL 005 Declaraţie tip privind declararea mijloacelor de transport pentru persoane fizice și juridice (editabil) (printabil)
- ITL 006 privind declararea mijloacelor de transport de peste 12 tone, pentru persoane fizice și juridice (editabil) (printabil)
- ITL 007 privind declararea mijloacelor de transport pe apă, pentru persoane fizice și juridice (editabil) (printabil)
- ITL 008 Decizia de impunere pentru persoane fizice (editabil) (printabil)
- ITL 009 Decizia de impunere pentru persoane juridice (editabil) (printabil)
- ITL 010 Cerere de eliberare certificat fiscal persoane fizice (editabil) (printabil)
- ITL 012 Cerere de eliberare certificat fiscal persoane juridice (editabil) (printabil)
- CERERE SCUTIRE PERSOANE FIZICE (editabil) (printabil)
- ITL 014 Decizie de impunere pentru stabilirea taxei pentru servicii de reclamă şi publicitate pentru persoane juridice (editabil) (printabil)
- ITL 015 Decizie de impunere pentru stabilirea taxei pentru servicii de reclamă şi publicitate pentru persoane fizice (editabil) (printabil)
- Date de identificare a contributorului (Anexa 2) – varianta editabilă / varianta PDF
:: actualizez
Documentele necesare pentru obținerea Acordului primarului
- Actul constitutiv al societăţii, statutul sau după caz, rezoluţia directorului Oficiului Registrului Comerţului, în copie;
- Certificatul de înregistrare la Oficiul Registrului Comerţului şi anexele acestuia, în copie;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului, pentru declararea punctului de lucru, original;
- Dovada titlului asupra imobilului, în copie;
- Acorduri, avize autorizaţii, licenţe ale instituţiilor de specialitate, certificate ori alte documente prevăzute în legislaţia în vigoare ca necesare pentru desfăşurarea activităţii economice autorizate, în copie conformă cu originalul;
- Declaraţie privind încadrarea pe tipuri a unităţilor de alimentaţie publică, conform modelului prevăzut în anexa 2 la H.G.843/1999 privind încadrarea pe tipuri a unităţilor de alimentaţie publica neincluse în structurile de primire turistice, original;
- Declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte că nu s-au făcut modificări care să afecteze destinaţia iniţială a spaţiului sau certificat de urbanism, autorizaţie de construire privind construirea ori schimbarea destinaţiei spaţiului, original;
- Certificat de atestare fiscală eliberat, în condiţiile legii, de structura cu atribuţii din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Buceș, original;
- Dovada achitării taxei pentru eliberarea/vizarea anuală a acordului primarului
- Acordul vecinilor ( unde este cazul) în original
- Contract de prestări servicii salubrizare, în copie
- În cazul aplicării vizei anuale, se depune o declaraţie pe propria răspundere din care rezultă că indeplineşte toate condiţiile legale pentru a putea funcţiona şi că nu au intervenit modificări în ceea ce priveşte condiţiile de autorizare, iniţiale, făcăndu-se referire inclusiv la numărul de inregisrare/seria şi valabilitatea avizelor, acordurilor, autorizţiilor, certificatelor, licenţelor şi alte asemenea documente deţinute şi care sunt obligatorii pentru activitatea economică desfăşurată
- Declaraţie pe propria răspundere din care rezultă că indeplineşte toate condiţiile legale pentru a putea funcţiona şi că nu au intervenit modificări în ceea ce priveşte condiţiile de autorizare, iniţiale
- Acorduri/avize/negatii, etc de la alte institutii, in functie de specificul activitatii ( DSP, DSVSA, ISU, etc)
- Copie carte de identitate solicitant/reprezentant firma
- Pentru avizare Acordul inițial in original
Formularele necesare se găsesc in secțiunea FORMULARE TIPIZATE
:: actualizez
Formularele necesare pentru obținerea Acordului primarului
Meniu rapid
- Monitorul Oficial Local
- Transparența decizională
- Integritate instituțională
- Buletin informativ
- Solicitare informații publice
- Declarații de avere și de interese
- Impozite și taxe locale
- Registrul agricol
- Asistență socială
- Stare civilă
- Publicații de căsătorie
- Urbanism
- Formulare tipizate și documente
- Proiecte de dezvoltare
- Achiziții publice
- Politica de confidentialitate
- Contact