Meniu rapid
- Monitorul Oficial Local
- Transparența decizională
- Integritate instituțională
- Buletin informativ
- Solicitare informații publice
- Declarații de avere și de interese
- Impozite și taxe locale
- Registrul agricol
- Asistență socială
- Stare civilă
- Publicații de căsătorie
- Urbanism
- Formulare tipizate și documente
- Proiecte de dezvoltare
- Achiziții publice
- Politica de confidentialitate
- Contact
ASISTENȚĂ SOCIALĂ
Comuna BUCEȘ, sat Buceș, nr. 79, cod postal 337135, județul Hunedoara , ROMÂNIA
telefoane +40 254 684 328 sau tel/fax +4 0254 684 338
e-mail: primariabuces@gmail.com
:: actualizez
Audiențe Programul de lucru cu publicul: :: actualizez
Audiențe primar
Luni de la orele 10:00 – 12:00
Audiențe viceprimar
Miercuri de la orele 10:00 – 12:00
Secretarul general UAT
Joi de la orele 10:00 – 12:00
Luni 08:30 – 15:30
Marţi 08:30 – 15:30
Miercuri 08:30 – 15:30
Joi 08:30 – 15:30
Vineri 08:30 – 15:30
Anunțuri și comunicate
- Nu există articole.
Venitul Minim de Incluziune (VMI)
Venitul Minim de Incluziune (VMI) este un program de asistență socială destinat familiilor și persoanelor singure aflate în dificultate, pentru a combate sărăcia și excluziunea socială. Acesta ajută beneficiarii să depășească obstacolele financiare și înlocuiește ajutoarele anterioare (venitul minim garantat și alocația pentru susținerea familiei), începând cu ianuarie 2024.
Documentele necesare
LISTA DOCUMENTELOR de care aveți nevoie pentru solicitarea serviciilor sociale
→ Actele necesare persoanelor cu handicap pentru solicitarea serviciilor sociale
→ Actele necesare pentru servicii sociale privind creșterea copiilor
→ Acte necesare depunerii dreptului la Venitul Minim de Incluziune (VMI)
→ Actele necesare pentru solicitarea ajutorului social de susținerea familiei
Formulare tipizate
→ Model de cerere pentru modificarea de acordare a unor drepturi
→ Cerere pentru acordarea unui ajutor de urgență
→ CERERE ALOCATIE DE STAT MINORI MODEL
→ Acordul de prelucrare a datelor
→ BORDEROU privind solicitările de acordare a indemnizaţiei de creştere a copilului
→ Model de cerere pentru majorarea indemnizației suplimentare
→ Model de cerere de acordare a indemnizației de creștere a copilului
→ Anexa 2 – Adeverinta indemnizație de creștere a copilului
→ Model de cerere pentru drepturile postnatale (lăuzia)
→ Model de declarație a veniturilor pentru acordarea indemnizației de creștere a copilului
→ Model de declaratie pentru solicitarea stimulentului de inserție
→ Declarația de venituri din activități independente
→ Model de cerere pentru acordarea indemnizației de copil
→ Model de solicitare suplimentară de informații (actualizata)
→ Cerere acordare alocatie de stat
→ Cerere modificari aferente alocatiei de stat
→ Cerere de transfer alocatie de stat
→ Cerere alocatie de stat tineri peste 18 ani
→ Adeverinta angajator – venituri realizate
→ Cerere majorare indemnizatie
→ Declaratie pe proprie raspundere vechime in munca
→ Declaratie solicitare stimulent de insertie
→ Cerere actualizare modalitate de plata – mandat postal sau cont bancar
→ Cerere acordare alocatie de plasament
→ Anexa lista copii aflati in plasament
→ Cerere reluare plata alocatie de stat in Romania
→ SOLICITARE SUPLIMENTARĂ DE INFORMAŢII Acest formular se utilizează pentru solicitarea alocaţiei de stat pentru copii sau/şi a indemnizaţiei pentru creşterea copilului , respectiv a stimulentului lunar, pentru unul sau mai mulţi copii.
→ Formular European E401, E402, E405 si E411.
→ Cerere acordare indemnizatie pe perioada concediului de acomodare.
→ Cerere acordare indemnizatie de hrana pentru adulti
→ Cerere acordare indemnizatie de hrana pentru copii
→ Cerere mostenitor ridicare de la Oficiul Postal a prestatiilor sociale cuvenite decedatului
→ Declaratie pe proprie raspundere mostenitor ridicare prestatii sociale
→ Cerere acordare restante prestatii sociale pentru persoane cu handicap.
→ Cerere simpla eliberare adeverinta
→ Cerere acordare restante prestatii sociale persoana TBC,
→ Declaratie pe proprie raspundere mostenitor ridicare prestatii sociale persoana decedata diagnosticata cu TBC, acte necesare
→ Cerere eliberare adeverinta , fisa plati, decizie
:: actualizez
Protecția familiei
Accesează aici
Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Hunedoara
Pentru protecția familei și a cetățenilor puteți apela următoarele servicii gratuite:
Telverde 0800 500 033, este un număr gratuit la care puteți apela pentru informații despre legile care vă protejează, consiliere și sprijin pentru soluționarea situațiilor de criză familiară.
Bright Sky RO este o aplicație mobilă gratuită, lansată de Fundația Vodafone România , în parteneriat cu Poliția Română, Asociația Necuvinte și Asociatia Code for Romania, cu scopul de a oferi asistență și sprijin specializat victimelor violenței domestice, sau celor îngrijorați de siguranța cuiva cunoscut sau a unui membru al familiei.
Aplicația este disponibilă în limba română, engleză și maghiară.
Telverde 0800 500 550, este un număr gratuit în sprijinul copiilor și adulților instituționalizați.
Cei aflați în centrele rezidențiale pot suna la acest număr pentru a afla informații, pentru consiliere și pentru a semnala eventuale probleme și abuzuri
Numărul unic național pentru copii 119, este un serviciu gratuit, confidențial și disponibil non-stop, destinat raportării și prevenirii cazurilor de abuz, exploatare, neglijare și orice altă formă de violență asupra copilului. La 119, copiii aflați în dificultate, dar și cei care știu un copil în pericol, pot solicita ajutor, iar specialiști din domeniul protecției copilului oferă sprijin și îndrumare către instituțiile abilitate. Mai multe informații aici.
PROGRAMUL OPERAȚIONAL AJUTORAREA PERSOANELOR DEFAVORIZATE 2014-2020 (POAD
Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene prin Direcția de Implementare Măsuri Sociale, din Fondul de ajutor european destinat celor mai defavorizate persoane implementează proiectele POAD 2014-2020:
PROIECT “ACORDAREA DE TRUSOURI PENTRU NOU-NĂSCUȚI” – cod SMIS – 156834
În luna octombrie 2022 a fost semnată decizia de finanțare nr. POAD/1064/1/4/156834, pentru proiectul „Acordarea de trusouri pentru nou-născuți”, cod SMIS 156834 – Proiect finanțat din Fondul de ajutor european pentru cele mai defavorizate persoane prin Programul Operațional Ajutorarea Persoanelor Dezavantajate 2014-2020.
Obiectivul general al proiectului a constat în reducerea riscului de abandon al nou-născuților proveniți din familii dezavantajate și creșterea calității vieții acestora prin acordarea tichetelor sociale pe suport electronic pentru nou-născuți, în acord cu prevederile Ordonanţei de Urgenţă nr. 113/2022 privind unele măsuri necesare în vederea implementării Fondului de ajutor european destinat celor mai defavorizate persoane, decontarea unor cheltuieli privind sprijinirea refugiaților din Ucraina, precum și acordarea de granturi din fonduri externe nerambursabile pentru investiții destinate retehnologizării IMM-urilor.
Obiectivul specific a constat în acordarea de sprijin material pe baza de tichete sociale pe suport electronic pentru categoriilor cele mai defavorizate de cupluri mama–nou-născut, grup țintă eligibil ce respectă prevederile Ordonanței nr. 113/2022. Reducerea numărului de nou-născuți abandonați din cauza precarității materiale. Facilitarea accesului la produse necesare cuplului mamă-nou-născut prin distribuirea de tichete sociale pe suport electronic pentru cuplul mamă-nou-născut.
Beneficiarul este Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene prin Direcția Generală Implementare POAD.
Rezultatul obținut a constat în creșterea calității vieții cuplului mamă-nou-născut în sensul acordarii de tichete sociale pe suport electronic pentru nou-născuți mamelor care au născut începand cu anul 2022, si care se află în dificultate ridicată din punct de vedere socio-economic. Sprijinul a fost utilizat de către 12,650 de beneficiari finali pentru a achiziționa, de la unitățile comerciale specializate, produse specifice îngrijirii acestora. Proiectul a contribuit la îmbunătățirea continuă a calității vieții persoanelor defavorizate și reducerea numărul de copii abandonați, proveniți din familii dezavantajate.
Valoarea totală a Deciziei de Finanțare a fost de 30.070.150,50 lei.
Valoare eligibilă nerambursabilă: 30.070.150,50 lei
Implementarea proiectului s-a derulat în perioada: 10 octombrie 2022 – 31 decembrie 2023.
PROIECT
“ACORDAREA DE PACHETE CU AJUTOARE ALIMENTARE ÎN CADRUL POAD 2018 – 2021” – cod SMIS – 125099
În luna octombrie 2018 a fost semnată decizia de finanțare 73456/05.10.2018, POAD/411/1/1/125099/ Deprivare alimentară, pentru proiectul „Acordarea de pachete cu ajutoare alimentare în cadrul POAD 2018 – 2021”, cod SMIS 125099 – Proiect finanțat din Fondul de ajutor european pentru cele mai defavorizate persoane prin Programul Operațional Ajutorarea Persoanelor Dezavantajate 2014-2020.
Obiectivul general al proiectului a constat în creșterea calității vieții și reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie și excluziune socială prin furnizarea de pachete cu ajutoare alimentare, în acord cu prevederile OUG nr. 84 din 21 mai 2020 pentru stabilirea unor măsuri necesare în vederea implementării Programului operațional Ajutorarea persoanelor defavorizate – POAD.
Obiectivul specific a constat în reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie și excluziune socială prin furnizarea unui nr. de 71.331.120 pachete alimentare în cadrul celor 6 distribuții în perioada 2018 – 2021. Completarea sprijinului alimentar oferit prin furnizarea de măsuri auxiliare unui număr de 1.188.852 persoane aparținând
grupului țintă, de tipul: educație cu privire la asigurarea igienei corporale și a locuinței, facilitarea accesului la servicii medicale, orientarea către servicii sociale, orientarea în vederea inserției profesionale, sprijin în căutarea unui loc de munca, recomandări
culinare și sfaturi privind echilibrul nutrițional, facilitarea accesului la servicii de consiliere juridica, etc.
În cadrul acestui proiect hrana selectată a contribuit la alimentația persoanelor defavorizate aparținând grupului țintă, în conformitate cu prevederile art. 5 (13) din Regulamentul nr. 223/2014 (valori nutritive, asigurarea unei diete variate).
Pachetul cu ajutoare alimentare a conținut următoarele produse și cantități:
– ulei 4 l
– zahăr 2 kg
– făină 5 kg
– mălai 4 kg
– orez 4 kg
– paste 800 g
– conservă carne porc 900 g
– conservă carne vita 1500 g
– conservă pate de ficat 1000 g
– compot de fructe 1400 g
– gem dietetic 360 g
– gem 360 g
Beneficiarul este Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene prin Direcția Generală Implementare POAD.
Rezultatul obținut a constat în reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie și excluziune socială, prin furnizarea a 7.133.112 pachete cu produse alimentare, împărțite în 6 tranșe, a câte 2 tranșe pe an în perioada 2020-2023, pentru un număr de 1.188.852 beneficiari finali/tranșă aparținând grupului țintă eligibil.
Furnizarea de informații privind asigurarea igienei corporale și a locuinței, facilitarea accesului la servicii medicale, orientarea către servicii sociale, orientarea în vederea inserției profesionale, sprijin în cautarea unui loc de muncă, recomandari culinare și sfaturi privind echilibrul nutrițional, facilitarea accesului la servicii de consiliere juridică, etc., unui numar de 1.188.852 beneficiari finali/tranșă în perioada 2018-2021.
Valoarea totală a Deciziei de Finanțare a fost de : 1.235.012.032,12 lei.
Valoare eligibilă nerambursabilă: 1.162.568.859,98 lei
Valoarea cofinanțării buget de stat : 174.385.328,97 lei
Implementarea proiectului s-a derulat în perioada: 31 octombrie 2018 – 31 decembrie 2023.
PROIECT
“ACORDAREA DE PACHETE CU PRODUSE DE IGIENĂ ÎN CADRUL POAD 2018-2020” – cod SMIS – 125284
În luna octombrie 2018 a fost semnată decizia de finanțare nr. 77594/POAD/412/1/6/125284, pentru proiectul „ Acordarea de pachete cu produse de igienă în cadrul POAD 2018-2020”, cod SMIS 125284 – Proiect finanțat din Fondul de ajutor european pentru cele mai defavorizate persoane prin Programul Operațional Ajutorarea Persoanelor Dezavantajate 2014-2020.
Obiectivul general al proiectului a constat în creșterea calității vieții prin intensificarea sprijinului de care beneficiază persoanele dezavantajate/ marginalizate, în acord cu prevederile OUG nr. 84 din 21 mai 2020 pentru stabilirea unor măsuri necesare în vederea implementării Programului operațional Ajutorarea persoanelor defavorizate – POAD.
Obiectivul specific a constat în reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie și excluziune socială prin furnizarea unui număr de 4,755,408 pachete cu produse de igienă în cadrul celor 4 distribuții în perioada 2018 – 2020. Completarea sprijinului oferit prin furnizarea de măsuri auxiliare unui număr de 1,188,852 persoane aparținând grupului țintă, de tipul: educație cu privire la asigurarea igienei corporale și a locuinței, facilitarea accesului la servicii medicale, orientarea către servicii sociale, orientarea în vederea inserției profesionale, sprijin în căutarea unui loc de munca, recomandări culinare și sfaturi privind echilibrul nutrițional, facilitarea accesului la servicii de consiliere juridică, etc.
În cadrul acestui proiect, produsele selecționate au contribuit la igiena personală și igiena locuinței, fiind adaptate persoanelor beneficiare (mulți beneficiari fiind copii).
Pachetul de igiena conținea următoarele produse și cantități:
– periuța de dinți (5 buc)
– pasta de dinți (300 ml)
– săpun lichid (500 ml)
– șampon copii (800 ml)
– șampon adulți (500 ml)
– detergent de rufe (2700 gr)
Beneficiarul este Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene prin Direcția Generală Implementare POAD.
Rezultatul obținut a constat în reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie și excluziune socială, prin furnizarea a 4,669,516 de pachete cu produse de igenă, în perioada 2018 – 2022, acordate în patru tranșe pentru beneficiarii finali. Furnizarea de informații privind asigurarea igienei corporale și a locuinței, facilitarea accesului la servicii medicale, orientarea către servicii sociale, orientarea în vederea inserției profesionale, sprijin în cautarea unui loc de munca, recomandari culinare și sfaturi privind echilibrul nutrițional, facilitarea accesului la servicii de consiliere juridica, etc., unui numar de 1,188,852 beneficiari finali per tranșă în perioada 2018 – 2020.
Valoarea totală a Deciziei de Finanțare a fost de 166.146.346,88 lei.
Valoare eligibilă nerambursabilă: 141.224.394,88 lei
Valoarea cofinanțării buget de stat : 24.913.463,63 lei
Implementarea proiectului s-a derulat în perioada: 31 octombrie 2018 – 31 martie 2022.
Meniu rapid
- Monitorul Oficial Local
- Transparența decizională
- Integritate instituțională
- Buletin informativ
- Solicitare informații publice
- Declarații de avere și de interese
- Impozite și taxe locale
- Registrul agricol
- Asistență socială
- Stare civilă
- Publicații de căsătorie
- Urbanism
- Formulare tipizate și documente
- Proiecte de dezvoltare
- Achiziții publice
- Politica de confidentialitate
- Contact