MONITORUL OFICIAL LOCAL
ALTE DOCUMENTE PUBLICE
– Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate.
– Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Dispoziţiile autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Publicaţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
ALTE DOCUMENTE PUBLICE
♦ Registrul pentru consemnarea comunicărilor, propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Dispoziţiile autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Declaraţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.
* Documente emise de primărie care fac parte din categoria informațiilor publice.
Test Registrul refuzului de semnătură
Acesta este un simplu test, nu oferă informații utile.
♦ Registrul pentru consemnarea comunicărilor, propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
Consultare Publică Proiect de Hotărâre privind aprobarea Regulamentului şi tarifelor pentru eliberarea şi folosirea autorizaţiei de acces tonaj privind stabilirea condiţiilor de acces a autovehiculelor cu masa maximă autorizată de peste 12,0 tone pe drumurile publice din intravilanul si extravilanul satelor comunei BUCEȘ aflate în administrarea și în domeniul public al comunei BUCEȘ
Test dispoziții de primar
Acesta este un simplu test, nu oferă informații utile
HCL nr. 12
HCL nr. 2 – 11
HCL nr. 1/2024
HCL nr. 72/2023
Consultare Publică Proiect de Hotărâre privind aprobarea Regulamentului şi tarifelor pentru eliberarea şi folosirea autorizaţiei de acces tonaj privind stabilirea condiţiilor de acces a autovehiculelor cu masa maximă autorizată de peste 12,0 tone pe drumurile publice din intravilanul si extravilanul satelor comunei BUCEȘ aflate în administrarea și în domeniul public al comunei BUCEȘ
Proces verbal de sedinta a Consiliului Local din data de 22.02.2019
Proces verbal de sedinta a Consiliului Local din data de 22.02.2019
ANUNȚURI PUBLICE
(anunțuri imobiliare, somații publice, posturi vacante, documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică)
Licitație publică pentru un imobil teren aparținând domeniului privat al Comunei Buceș, situat în intravilanul Comunei Buceș, sat Buces,
ANUNȚ
1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Buceș, cu sediul în Buceș, str. Principală, nr. 79, judeţul Hunedoara, telefon 0254-684328, fax 0254-684338, 0723 615 328, email primariabuces@gmail.com
2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie concesionat: imobil teren aparținând domeniului privat al Comunei Buceș, situat în intravilanul Comunei Buceș, sat Buces, categoria de folosință arabil, în suprafață de 962 mp, cu număr cadastral 63043, CF nr. 63043 Buceș, în vederea construirii /edificarii unui spatiu comercial in vederea desfasurarii de activitati economice. Concesionarea se va face conform O.U.G. nr. 57/2019 și conform Hotărârii Consiliului Local nr. 46 din data de 29.08.2025
3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini
3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: prin solicitare scrisă, de la sediul concedentului – Secretar General
3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul concedent, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: Secretar General, Comuna Buceș, str. Principală, nr. 79, județul Hunedoara, 0722 581 402
3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 lei, sumă ce poate fi plătită în numerar la casieria concedentului
3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 17/09/2025
4. Informații privind ofertele:
4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 26/09/2025
4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Buceș, str. Principală, nr. 79, Județul Hunedoara – Secretar General, 0722 581 402
4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: un exemplar într-un plic sigilat
5. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor: 26/09/2025, ora 12.00 la sediul din Comuna Buceș, str. Principală, nr. 79, Județul Hunedoara
6. Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Secția de Contencios Administrativ a Tribunalului Hunedoara, Deva, str. 1 Decembrie 1918, NR. 35, Județul Hunedoara, telefon 0254/262251, FAX: 0254/216333, e-mail tribunalul.hunedoara@just.ro
7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 01/09/2025
Declarații de avere și de interese
Declarațiile de avere și de interese ale demnitarilor locali 2021
- ACHIM-MĂRCUȘ Traian – Primarul comunei
- SIMINA Traian – Viceprimarul comunei Declaratie de avere și interese SIMINA TRAIAN
Declarațiile de avere și de interese ale membrilor Consiliului Local – 2021
Declarațiile de avere și de interese ale membrilor Consiliului Local
2021
- BRĂDEAN Ioan (PNL) Declaratie de avere și interese Brădean Ioan
- CIOCAN Petrișor Marinel (PSD) Declaratie de avere și interese Ciocan Petrisor
- CRĂCIUN Ioan (PNL) Declaratie de avere și interese CRACIUN IOAN
- FLORICA-CIOFLICA Daniel (PRO ROMÂNIA) Declaratie de avere și interese FLORINCA CIOFLICA IONEL
- IGREȚ Ioan Gelu (PRO ROMÂNIA) Declaratie de avere și interese IGRET IOAN GELU
- JORZA Sorin Costică (PNL) Declaratie de avere și interese JORZA SORIN COSTICA
- MARC Viorel (PNL) Declaratie de avere și interese MARC VIOREL
- SIMINA Traian (PNL) – viceprimar Declaratie de avere și interese SIMINA TRAIAN
- PESCAR-IOAN Mircea (PNL) Declaratie de avere și interese PESCAR IOAN MIRCEA
- PRECUP Ileana Marcela (PSD) Declaratie avere și interese Precup Ileana
- VLAD Ioan (PSD) Declaratie avere și interese Vlad Ioan
Declarațiile de avere și de interese ale membrilor Consiliului Local – 2020
Declarațiile de avere și de interese ale membrilor Consiliului Local
2020
- BRĂDEAN Ioan
Declarația de avere & interese - CIOCAN Petrișor Marinel
Declarația de avere & interes - FLORINCA CIOFLICĂ Ionel
Declarația de avere & interese - GAVRILĂ Florin Lucian
Declarația de avere & interese - IGREȚ Gelu
Declarația de avere & interese - MARC Avram Ioan
Declarația de avere & interese - ONICIU Avram
Declarația de avere & interese - PRECUP Ileana
Declarația de avere & interese - PUTUCA Loghin
Declarația de avere & interes - SIMINA Ioan Cristian
Declarația de avere & interese - STURZA Dănuț Marius
Declarația de avere & interese
Transparența veniturilor salariale
Hotararea Consiliului Local, nr.1/2019
Hotararea Consiliului Local, nr.1/2019, privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Buceș, aflat în subordinea Consiliului Local Buceș
Rapoarte și studii
Toate documentele de interes public
Licitație publică pentru un imobil teren aparținând domeniului privat al Comunei Buceș, situat în intravilanul Comunei Buceș, sat Buces,
ANUNȚ
1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoana de contact: Comuna Buceș, cu sediul în Buceș, str. Principală, nr. 79, judeţul Hunedoara, telefon 0254-684328, fax 0254-684338, 0723 615 328, email primariabuces@gmail.com
2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie concesionat: imobil teren aparținând domeniului privat al Comunei Buceș, situat în intravilanul Comunei Buceș, sat Buces, categoria de folosință arabil, în suprafață de 962 mp, cu număr cadastral 63043, CF nr. 63043 Buceș, în vederea construirii /edificarii unui spatiu comercial in vederea desfasurarii de activitati economice. Concesionarea se va face conform O.U.G. nr. 57/2019 și conform Hotărârii Consiliului Local nr. 46 din data de 29.08.2025
3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini
3.1 Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: prin solicitare scrisă, de la sediul concedentului – Secretar General
3.2 Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul concedent, de la care pot obține un exemplar din documentația de atribuire: Secretar General, Comuna Buceș, str. Principală, nr. 79, județul Hunedoara, 0722 581 402
3.3 Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 lei, sumă ce poate fi plătită în numerar la casieria concedentului
3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 17/09/2025
4. Informații privind ofertele:
4.1 Data-limită de depunere a ofertelor: 26/09/2025
4.2 Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Buceș, str. Principală, nr. 79, Județul Hunedoara – Secretar General, 0722 581 402
4.3 Numărul de exemplare în care trebuie depusă oferta: un exemplar într-un plic sigilat
5. Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor: 26/09/2025, ora 12.00 la sediul din Comuna Buceș, str. Principală, nr. 79, Județul Hunedoara
6. Denumirea, adresa, numarul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Secția de Contencios Administrativ a Tribunalului Hunedoara, Deva, str. 1 Decembrie 1918, NR. 35, Județul Hunedoara, telefon 0254/262251, FAX: 0254/216333, e-mail tribunalul.hunedoara@just.ro
7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 01/09/2025
Membrii Consiliului Local legislatura 2024-2028
- SIMINA TRAIAN
- PESCAR IOAN – MIRCEA
- MARC VIOREL
- JORZA SORIN – COSTICĂ
- BRĂDEAN IOAN
- CRĂCIUN IOAN
- IGREȚ IOAN – GELU
- CIOCAN PETRIȘOR – MARINEL
- VLAD IOAN
- MARC AVRAM – IOAN
- HERTZ ANDY