MONITORUL OFICIAL LOCAL
ALTE DOCUMENTE PUBLICE
– Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate.
– Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Dispoziţiile autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Publicaţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
ALTE DOCUMENTE PUBLICE
♦ Registrul pentru consemnarea comunicărilor, propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Dispoziţiile autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Declaraţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.
* Documente emise de primărie care fac parte din categoria informațiilor publice.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
♦ Registrul pentru consemnarea comunicărilor, propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
ANUNȚURI PUBLICE
(anunțuri imobiliare, somații publice, posturi vacante, documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică)
Consultare publică asupra Proiectului de Hotărâre privind aprobarea bugetului local al comunei Buceș pe anul 2021
Primarul comunei Buceș a inițiat procedura de consultare publică privind bugetul local al comunei Buceș, județul Hunedoara, pentru anul 2021.
Acces la formularul electronic pentru colectarea propunerilor
Descarcă formularul de consultare a propunerilor
Declarații de avere și de interese
Transparența veniturilor salariale
Rapoarte și studii
Toate documentele de interes public
Rezultatul final la concursul de recrutare pentru ocuparea functiei vacante de inspector, clasa I grad profesional principal, in cadrul compartimentului urbanism si amenajarea teritoriului.
Proces Verbal privind rezultatul final la concursul de recrutare pentru ocuparea functiei vacante de inspector, clasa I grad profesional principal, in cadrul compartimentului urbanism si amenajarea teritoriului.
Rezultatele selectarii de dosare la concursul de ocupare a functiei de Inspector clasa I, grad profesional, principal, din data de 20.12.2018
In conformitate cu prevederile art. 63 din HG nr. 611/2008, cu modificările și completările ulterioare: „După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă sau interviu, candidaţii nemulţumiţi pot face contestaţie, în termen de cel mult 24 de ore de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data şi ora afişării rezultatului probei scrise ori a interviului, la locul desfăşurării concursului, sub sancţiunea decăderii din acest drept”. Contestațiile se depun la sediul Primariei Buces, Str.principala nr.79, jud.Hunedoara.
Termenul de contestatii este de 24 de ore de la data afisarii.
Organizare concurs pentru ocuparea postului de Inspector clasa I, grad principal
Primăria comunei Buceș, județul Hunedoara organizează concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de Inspector clasa I, grad principal din cadrul compartimentului urbanism și amenajarea teritoriului.
Condițiile de desfășurare ale concursului sunt:
a. dosarul de înscriere se depune până la data de 10.12.2018, ora 15:00
b. selecția dosarelor în data de 14.12.2018, ora 12:00
c. proba scrisă va avea loc în data de 20.12.2018, ora 10:00
Condițiile de participare la concurs sunt:
a) studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă
b) curs care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări în domeniul: urbanism și amenajarea teritoriului
c) vechime în specialitatea studiilor minim 5 ani
d)să îndeplinească condițiile prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999, republicată, pentru ocuparea unei funcții publice.
Concursul se va desfășura la sediul instituției.
Bibliografia se află la sediul Primăriei comunei Buceș și pe site-ul Primăriei comunei Buceș.
Primar
Achim Mărcuș Traian
Carieră – posturi scoase la concurs
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
PRIMARIA COMUNEI BUCES
Nr. 1044 din 24.07.2018
ANUNŢ
Primăria comunei Buces, judetul Hunedoara organizează concurs pentru ocuparea functiei publice de execuţie de referent de specialitate , clasa II, grad profesional superior din cadrul compartimentului urbanism si amenajarea teritoriului .
Condiţiile de desfăşurare a concursului sunt:
a. dosarul de înscriere se depune până la data de 20.08.2018,ora 15,00;
b. selectia dosarelor în data de 23.08.2018 , ora 12
c. proba scrisă va avea loc în data de 30.08.2018, ora 10
Condiţiile de participare la concurs sunt:
- studii superioare de scurta durata absolvite cu diploma , curs care atesta efectuarea unor specializari si perfectionari in domeniul : urbanism si amenajarea teritoriului ;
-
vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani.
-
să îndeplinească condiţiile prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999, republicată, pentru ocuparea unei funcţii publice.
Concursul se va desfăşura la sediul instituţiei.
Bibliografia se afla afisata la sediul Primariei comunei Buces si pe site-ul Primariei comunei Buces.
PRIMAR
Achim Marcus Traian